Ewa Łabno-Falęcka
Dr Ewa Łabno-Falęcka, odpowiedzialna za inwestycje Mercedes-Benz w Polsce, związana z tą firmą od 1999 roku, poprzednio jako dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej. Z wykształcenia filolożka. Studiowała w Krakowie, Berlinie i Fryburgu, uzyskała doktorat na Uniwersytecie Eberharda Karola w Tybindze w Niemczech. W latach 1993-1999 pełniła funkcję radcy do spraw kultury w Ambasadzie RP w Bonn. Laureatka nagród branżowych, m.in. Golden Arrow, PRotony, dwukrotnie „Dyrektor Marketingu Roku” w konkursie MediaRun, „Businesswoman of the Year” w kategorii „Korporacja” w konkursie „Sukces pisany szminką” (2017). Wykłada na studiach podyplomowych „Nowa mobilność” na Politechnice Warszawskiej.
Tłumaczy, dlaczego współczesne programy studiów MBA są wypełnione zasadami ESG. ESG to akronim od angielskich słów: Ecology, Society i Governance. Takie podejście łączy zaangażowanie biznesu w każdy z tych trzech obszarów i pozwala prowadzić działalność w imię zrównoważonego rozwoju, a nie tylko dla zysku. ESG nie może być odrębnym przedmiotem wykładanym na studiach biznesowych, bo dotyczy każdego obszaru biznesu – od logistyki, przez produkcję po finanse i marketing.